Bästa dejtingsajten?



Har provat på dejting på internet, eller.. det har ju inte blivit så många dejter direkt. Har varit medlem på happypancake i en månad nu och jag tror att jag har fått 2 svar hittills som inte ledde till något. Jag försöker skriva trevliga och humoristiska mail till diverse damer som faller mig i smaken men jag får i stort sätt aldrig några svar. Tycker att jag ser hyffsat snygg ut på min profil bild, jag är ju ingen fotomodell direkt men man ska väl inte behöva vara en fotomodell för att få ett svar på den sidan eller? 

Kan tänka mig att tjejer får massor med mail så de kan välja och vraka, sen är det ju så att det finns betydligt fler män än tjejer på den sidan så konkurrensen lär ju var stenhård. Hur som helst så är utdelningen lika med noll och jag har bestämt mig för att byta dejtingsida.

Då är ju frågan vilken dejtingsajt man ska välja, vilken som är den bästa dejtinsajten och min första tanke är att man kanske ska välja en sida som kostar pengar. Har kollat lite på www.bästadejtingsajter.se som jämför alla dejtingsajter och det känns som att jag har koll på vad som finns att välja på nu

Varför skulle man vilja betala för dejtingsajter när det finns gratisalternativ kan man ju fråga sig? Jo därför att det är mer seriöst, jag tror nämligen att det finns många oseriösa på dessa gratis sidor. Tror att många tjejer lägger upp en profil bara för att få uppmärksamhet de får ju säkert en uppsjö av mail från killar som ger komplimanger så det är ju vara en rejäl ego-boost.