Det är mycket som jag skulle vilja bli bättre på

Man är väl inte helt okompetent men det finns mycket som jag inte är så bra på, som till exempel att laga mat för det är något som jag inte har gjort så mycket i mina dagar och det är något som jag skule vilja bli bättre på också men om man ska bli bra på något så gäller det att öva och jag mste börja laga lite mer mat i framtiden om jag ska räkna med att bli bättre på det. Men jag köper mest hem fördiglagad mat eftersom det är mycket bekvämare och man är ju ganska hungrig och trött efter jobbet och då kanske man inte orkar ställa sig i köket och laga mat. Men det borde man kanske göra med tanke på att det kanske inte är så nyttigt att köpa fördiglagad mat eller så kallad snabbmat som jag ofta brukar köpa.

Sen finns det annat som jag skulle vilja bli bättre på som till exempel att spela musik för det är något som jag inte har någon som helst koll på över huvud taget men jag skulle gärna vilja lära mig att spela munspel för det verkar så coolt att kunna spela munspel. Man kanske ska köpa sig ett munspel och börja öva lite.